1,Panoramica di a produzzione di u mercatu di octanol è a relazione offerta-domanda in 2023

 

In u 2023, influenzatu da diversi fattori, uottanulul'industria hà sperimentatu una diminuzione di a pruduzzione è una espansione di u gap supply-demand.L'occurrence frequente di parcheghju è di mantenimentu hà purtatu à un incrementu annu negativu di a produzzione domestica, chì hè una rara occorrenza in parechji anni.A pruduzzione annuale tutale stimata hè di 2,3992 milioni di tunnellate, una diminuzione di 78600 tunnellate da 2022. U tassu d'utilizazione di a capacità di produzzione hè ancu diminuitu, da più di 100% in 2022 à 95,09%.

 

Da una perspettiva di capacità di pruduzzione, calculata basatu annantu à una capacità di cuncepimentu di 2,523 milioni di tunnellate, a capacità di produzzione attuale hè più altu ch'è stu numeru.In ogni casu, l'aumentu di e nuvelle facilità di produzzione hà purtatu à un aumentu di a basa di capacità di produzzione, mentre chì e instalazioni novi cum'è Zibo Nuo Ao anu iniziatu a produzzione solu à a fine di l'annu, è a liberazione di a capacità di produzzione in Baichuan, Ningxia hè stata posposta. finu à l'iniziu di u 2024. Questu hà purtatu à una diminuzione di a tarifa di carica operativa di l'industria di l'octanol in 2023 è una perdita di pruduzzione.

 

Comparazione di a produzzione d'octanol è u tassu di crescita da 2019 à 2023

 

2,Analisi prufonda di a relazione di offerta è dumanda di octanol

1.Decadenza di a pruduzzione è gap supply-demand: Ancu se a produzzione di novi strutture hè stata ritardata è alcune strutture rinnuvate ùn sò micca state messe in funziunamentu cum'è previstu, a crescita constante di a dumanda downstream hà cuminciatu à emerge dopu à u quartu trimestre, chì furnisce un supportu per u mercatu octanol.Da lugliu à settembre, per via di u mantenimentu centralizatu, l'offerta diminuì significativamente, mentre chì l'aumentu di a dumanda hà purtatu à un incrementu di u livellu negativu di a gap supply-demand.

2.Analisi di a dumanda principale in a valle: A popularità di u mercatu di plastificanti hà rimbursatu, è a dumanda generale mostra una tendenza ascendente.Da l'offerta è a dumanda di i principali prudutti downstream cum'è DOP, DOTP è isooctyl acrylate, si pò vede chì l'offerta di DOP aumenta significativamente, cù un aumentu di a produzzione tutale di 6%, facendu una cuntribuzione significativa à a crescita di octanol. cunsumu.A pruduzzione di DOTP hè diminuita di circa 2%, ma ci hè pocu fluttuazione generale in a dumanda attuale di u cunsumu di octanol.A produzzione di isooctyl acrylate hà aumentatu da 4%, chì hà ancu cuntribuitu à a crescita di u cunsumu d'octanol.

3.Fluctuazioni in i prezzi di a materia prima upstream: U fornimentu di propilenu cuntinueghja à aumentà, ma u so prezzu hè cascatu significativamente, allargandu a distanza cù u prezzu di l'octanol.Questu alleviate a pressione di u costu nantu à l'industria di l'octanol, ma riflette ancu e sferenze in i tendenzi operativi upstream è downstream.

 Diagramma di cunduzzione di u prezzu di u prezzu di l'Octanol upstream è downstream

 

3,Prospettiva futura di u mercatu è incertezza di a nova capacità di produzzione

1.Supply side outlook: Hè previstu chì a liberazione di a nova capacità di produzzione affruntà incertezza in u 2024. Hè previstu chì a maiò parte di e instalazioni di espansione di Anqing Shuguang è e novi strutture petrochimiche satellitari puderanu esse liberate in a seconda mità di l'annu. à a fine di l'annu.L'equipaggiu di rinnuvamentu di Shandong Jianlan pò esse ritardatu finu à a fine di l'annu, chì rende difficiule di rilassà a capacità di supply of octanol in a prima mità di l'annu.A causa di fattori cum'è u mantenimentu di primavera, hè previstu chì l'octanol cuntinueghja à operare forte in a prima mità di u 2024.

2.Boosting expectations in u latu di a dumanda: Da una perspettiva macro è cíclica, a dumanda downstream hè prevista per esse spinta in u futuru.Questu cunsulidà ancu u mudellu di equilibriu strettu di l'offerta è a dumanda di l'octanol è aumenterà a probabilità di u mercatu chì opera à un livellu mediu à altu.Hè previstu chì a tendenza di u mercatu in 2024 prubabilmente mostrarà una tendenza di alta in fronte è bassa in daretu.In a seconda mità di l'annu, cù a liberazione di a nova capacità di pruduzzione à l'offerta di u mercatu è l'aspettazione di una diminuzione cíclica di a dumanda downstream, u latu di u prezzu pò affruntà certi aghjustamenti.

3.Future overcapacity and declining market focus: In l'anni à vene, a pruduzzione pianificata di unità octanol multiple diventerà più cuncentrata.À u listessu tempu, l'espansione di a dumanda downstream hè relativamente lenta, è a situazione di surplus di l'industria s'intensificherà.Hè previstu chì u focus operativu generale di l'octanol diminuirà in u futuru, è l'amplitude di u mercatu pò ristretta.

4.Global prospettiva di i prezzi di e merchenzie: Hè previstu chì a tendenza discendente di i prezzi di i prudutti glubali pò rallentà in u 2024. Ci pò esse una nova volta di u mercatu toru, ma sta volta di u mercatu di toru pò esse relativamente debule.Se avvenimenti inespettati si verificanu durante u prucessu di ricuperazione ecunomica, i prezzi di e commodità ponu aghjustà.

Previsione di i Prezzi Octanol da 2024 à 2026

 

In generale, u mercatu di l'octanol affruntà i sfidi di a diminuzione di a produzzione è l'espansione di l'offerta è a dumanda in 2023. Tuttavia, a crescita constante di a dumanda downstream hà furnitu supportu à u mercatu.In u futuru, hè previstu chì u mercatu hà da cuntinuà à mantene una forte tendenza operativa, ma pò affruntà a pressione di l'ajustamentu in a seconda mità di l'annu.

 

In vista di u 2024, a tendenza glubale di a diminuzione di u prezzu di e merchenzie pò rallentà, è i prezzi in generale mostranu una tendenza ascendente in u 2024. Ci pò esse un'altra volta di u mercatu toru di mercaderia, ma u livellu di u mercatu toru pò esse relativamente debbule.Se certi avvenimenti inespettati si verificanu durante u prucessu di ricuperazione ecunomica, i prezzi di e commodità sò ancu prubabili di calà è aghjustate.Hè previstu chì a gamma di u funziunamentu di Jiangsu octanol serà trà 11500-14000 yuan/ton, cù un prezzu mediu annu di 12658 yuan/ton.Hè previstu chì u prezzu più bassu di octanol per l'annu sanu appariscerà in u quartu trimestre, à 11500 yuan / ton;U prezzu più altu di l'annu apparsu in u sicondu è u terzu trimestre, à 14000 yuan / ton.Hè previstu chì da 2025 à 2026, i prezzi mediu annu di octanol in u mercatu Jiangsu serà 10000 yuan / ton è 9000 yuan / ton, rispettivamente.


Tempu di Postu: 05-Jan-2024