Sicondu statistiche, a pruduzzione di l'acidu acrilicu di a Cina superà i 2 milioni di tunnellate in u 2021, è a pruduzzione di l'acidu acrilicu supera i 40 milioni di tunnellate.A catena di l'industria acrilica usa l'esteri acrilichi per pruduce l'esteri acrilichi, è dopu l'esteri acrilichi sò pruduciuti da l'alcooli rilativi.I prudutti rapprisentanti di l'acrilati sò: butyl acrylate, isooctyl acrylate, methyl acrylate, ethyl acrylate è resina d'acidu acrilicu d'alta assorbenza.Trà elli, a scala di pruduzzione di butyl acrylate hè grande, cù a pruduzzione domestica di butyl acrylate chì supera 1,7 milioni di tunnellate in 2021. U sicondu hè SAP, cù a produzzione di più di 1,4 milioni di tunnellate in 2021. U terzu hè isooctyl acrylate, cù una produzzione. di più di 340 000 tunnillati in 2021. a pruduzzione di methyl acrylate è ethyl acrylate serà 78 000 tunnellate è 56 000 tunnellate rispettivamente in 2021.

Per l'applicazioni in a catena industriale, l'acidu acrilicu pruduce principalmente esteri acrilichi, è l'acrilatu di butile pò esse pruduciutu cum'è adesivi.L'acrilatu di metile hè utilizatu in l'industria di u revestimentu, adesivi, emulsioni tessili, etc. L'acrilate di etile hè adupratu cum'è l'industria di gomma acrilata è adesiva, chì hà qualchì sovrapposizione cù l'applicazione di l'acrilatu di metile.Isooctyl acrylate hè utilizatu cum'è monomeru adesivu sensitivu à a pressione, adesivu di revestimentu, etc. SAP hè principarmenti utilizatu cum'è resina assai assorbente, cum'è diapers.

Sicondu i prudutti cunnessi in a catena di l'industria di l'acrilatu in l'ultimi dui anni, paraguni di u marghjenu grossu (profitu di vendita / prezzu di vendita), ponu esse ottenuti i seguenti risultati.

1. in a catena di l'industria di l'acrylate in Cina, u marghjenu di prufittu à a fine di a materia prima upstream hè u più altu, cù nafta è propilene chì anu margini di prufittu relativamente altu.U marghjenu di prufittu nafta 2021 hè di circa 56%, u marghjenu di prufittu propilenu hè di circa 38%, è u margine di prufittu acrilicu hè di circa 41%.

2. Trà i prudutti d'acrylate, u marghjenu di prufittu di l'acrylate di metile hè u più altu.U marghjenu di prufittu di l'acrilatu di metile righjunghji circa 52% in 2021, seguitu da l'acrylate di etile cù un prufittu di circa 30%.U marghjenu di prufittu di butyl acrylate hè solu circa 9%, isooctyl acrylate hè in perdita, è u prufittu di SAP hè di circa 11%.

3. Frà i pruduttori di l'acrilicu, più di 93% sò furnuti cù e piante di l'acidu acrilicu upstream, mentri certi sò furnuti cù e piante di l'acidu acrilicu, a maiò parte di i quali sò cuncentrati in grandi imprese.Da a distribuzione di u prufittu attuale di a catena di l'industria acrilica pò esse vistu, i pruduttori di l'acrilatu equipati cù l'acidu acrilicu ponu effittivamenti assicurà u prufittu massimu di a catena di l'industria di l'acrylate, mentre chì i pruduttori di l'acrilatu senza l'acidu acrilicu sò menu ecunomicu.

4, à mezu à i pruduttori di acrylate, u marghjenu di prufittu di u grande butyl acrylate hà mantinutu una tendenza stabile in l'ultimi dui anni, cù una gamma di prufitti di 9% -10%.In ogni casu, per via di i fluttuazioni di u mercatu, i marghjini di prufittu di i pruduttori di esteri acrilichi spiciali fluttuanu assai.Questu indica chì u prufittu di u mercatu di i grandi prudutti hè relativamente stabile, mentre chì i picculi prudutti sò più suscettibili à l'impattu di e risorse impurtate è u squilibrio di l'offerta di u mercatu.

5, da a catena di l'industria di l'acrilatu pò esse vistu, l'imprese sviluppanu a catena di l'industria di l'acrilatu, a direzzione di produzzione à grande scala per l'acrilatu di butile, mentre chì l'acrylate speciale è SAP sò pruduciuti in u modu di supportu di l'acrilatu di butile, chì ponu migliurà a resistenza di u mercatu. , ma ancu un modu di produzzione relativamente raghjone.

Per u futuru, l'acrilatu di metile, l'acrilatu di etile è l'acrilatu di isooctyl anu e so propiu applicazioni downstream in a catena di l'industria di l'acrylate, è u cunsumu downstream mostra una tendenza di crescita positiva.Da u livellu di l'offerta è di a dumanda di u mercatu, l'acrilate di metile è l'acrilate d'etile anu un prublema di soprappiù elevatu è a prospettiva futura hè media.Attualmente, l'acrilatu di butilu, l'acrilatu di isooctyl è SAP anu sempre un spaziu per u sviluppu è sò ancu i prudutti cù una certa prufittuità in i prudutti d'acrylate in u futuru.

Per l'estremità upstream di l'acidu acrilicu, propilenu è nafta, chì i dati di a materia prima sò gradualmente crescente, a prufittuità di nafta è propilene hè prevista per esse più altu ch'è di l'acidu acrilicu.Per quessa, s'è cumpagnii sviluppanu a catena di l'industria acrilate, deve esse attentu à l'integrazione di a catena di l'industria è s'appoghjanu nantu à i vantaghji di u sviluppu di a catena di l'industria, ci saranu fattibilità di u mercatu.


Tempu di post: 09-09-2022