A tendenza di u mercatu di bisphenol A
A tendenza di u mercatu di bisphenol A
Fonte di dati : CERA/ACMI
Dopu à e vacanze, u mercatu di bisfenol A hà dimustratu una tendenza ascendente.Da u 30 di ghjennaghju, u prezzu di riferimentu di bisfenol A in Cina di l'Est era 10200 yuan/ton, 350 yuan da a settimana passata.
Affettatu da a diffusione di l'ottimisimu chì a ricuperazione ecunomica domestica hà superatu u rendiment previstu, u forte funziunamentu di magazzini supplementari è di oliu crudu dopu a festa hà ancu supportatu u mercatu chimicu.Dopu à u Festival di Primavera, u mercatu chimicu domesticu hà cuntinuatu à prumove u mercatu tradiziunale di "impulsu di primavera", è u prezzu di a maiò parte di i prudutti chimichi hà dimustratu una tendenza ascendante.
Riturnà à u mercatu dopu à e vacanze, a pressione generale di l'offerta di l'imprese di cetone fenolicu ùn era micca alta, è u sentimentu crescente era altu.A gamma rappurtata di fenol in a maiò parte di e fabbriche hà aumentatu à circa 8000 yuan / ton, è l'atmosfera di u mercatu di phenol cetone cuntinuò à cresce.
U mercatu di bisphenol A cuntinuò à cresce prima di e vacanze.Cù u sustegnu di l'ambiente esternu è a materia prima di fenol cetone, u prezzu di i fabricatori s'arrizzò dopu a festa.Cù u prezzu di e fabbriche principali in a Cina di l'Est chì hà risuscitatu à 10100 yuan / ton, a maiò parte di i cummircianti seguitanu l'aumentu, è u prezzu di negoziazione mainstream di bisfenol A gradualmente s'arrizzò à 10000 yuan / ton.Tuttavia, attualmente, a carica di PC è resina epossidica hè in crescita, principalmente per via di u cunsumu di materie prime in stock.U voluminu di cummerciale spot di bisphenol A hè insufficiente è a tendenza crescente hè limitata.
Costu: u mercatu di cetoni fenolichi s'arrizzò rapidamente dopu a festa, cù l'ultimu prezzu di riferimentu di l'acetone di 5100 yuan / ton, 350 yuan più altu ch'è prima di a festa;L'ultimu prezzu di riferimentu di fenol hè 7900 yuan / ton, 400 yuan più altu ch'è prima di u festival.
Situazione di l'equipaggiu: u tassu tutale di operazione di l'equipaggiu industriale hè 7-80%.
Tendenza di u mercatu di epichlorhydrin
Tendenza di u mercatu di epichlorhydrin
Fonte di dati : CERA/ACMI
U mercatu di epichlorhydrin s'arrizzò fermamente intornu à u Festival di Primavera.Da u 30 di ghjennaghju, u prezzu di riferimentu di epichlorhydrin in u mercatu di a Cina di l'Est era 9000 yuan / ton, sopra 100 yuan / ton da prima di u festival.
Dopu à u festivale, e duie materie prime di epichlorhydrin anu ancu mostratu una tendenza ascendente, in particulare propilenu.I pruduttori anu l'intenzione di aumentà.Tuttavia, a carica di e piante di resina epossidica downstream hè sempre in crescita, è e materie prime sò principalmente cuntratti di cunsumu è inventariu di pre-stagione.U mercatu di epichlorhydrin ùn manca u sustegnu di u voluminu di cummerciale di l'ordine attuale.Ùn ci hè micca una tendenza ascendente evidenti in u cortu termini, è u prezzu cresce ligeramente.
Cost side: i prezzi di e materie prime principali di ECH aumentanu ligeramente durante a settimana, cù l'ultimu prezzu di riferimentu di propilenu di 7600 yuan / ton, up 400 yuan da prima di u festival;L'ultimu prezzu di riferimentu di 99,5% di glicerol in Cina Orientale hè 4950 yuan / ton, sopra 100 yuan da quellu prima di a festa.
Situazione di l'equipaggiu: Hebei Zhuotai hè prontu à ripiglià, è a tarifa operativa generale di l'industria hè di circa 60%.
Tendenza di u mercatu di resina epossidica

Tendenza di u mercatu di resina epossidica
Fonte di dati di l'imaghjini: CERA/ACMI
Prima è dopu à u Festival di Primavera, u mercatu domesticu di resina epossidica hè cresciutu.Da u 30 di ghjennaghju, u prezzu di riferimentu di a resina epossidica liquida in Cina orientale era 15100 yuan/ton, è u prezzu di riferimentu di resina epossidica solida era 14400 yuan/ton, circa 200 yuan/ton da prima di u festival.
U prezzu di epichlorhydrin ferma stabile, bisphenol A cuntinuò à cresce, è u sustegnu di u costu di resina epossidica aumenta.Dui ghjorni prima di vultà à u mercatu dopu à e vacanze, u seguitu downstream era lento, è a quotazione di a fabbrica di resina epossidica hè stata stabile.Cum'è u prezzu di bisphenol A cuntinueghja à cresce, downstream è i cummircianti sò tornati à u mercatu, è u mercatu di resina epossidica hà cuminciatu à calà.Dapoi u 30, a quotazione di e piante di resina epossidica liquida è solida hè aumentata da 200-500 yuan / ton, è u prezzu di discussione mainstream hè cresciutu pocu di circa 200 yuan / ton.
Unità: a tarifa operativa generale di resina liquida hè di circa 60%, è quella di resina solida hè di circa 40%.

 

Chemwinhè una cumpagnia di cummercializazioni di materie prime chimiche in Cina, situata in Shanghai Pudong New Area, cù una reta di porti, terminali, aeroporti è trasporti ferroviari, è cù magazzini chimichi è chimichi periculosi in Shanghai, Guangzhou, Jiangyin, Dalian è Ningbo Zhoushan, Cina. , almacenà più di 50 000 tunnellate di materie prime chimiche per tuttu l'annu, cù un fornimentu abbastanza, benvenutu à cumprà è dumandà.chemwin email:service@skychemwin.comWhatsApp: 19117288062 Tel: +86 4008620777 +86 19117288062


Tempu di Postu: 31-Jan-2023