In u 2023, u mercatu domesticu di l'anidride maleica introduverà a liberazione di una nova capacità di produttu cum'è l'anidride maleica.BDO,ma hà ancu affruntà a prova di u primu grande annu di pruduzzione in u cuntestu di una nova volta di espansione di a produzzione in u latu di l'offerta, quandu a pressione di l'offerta pò cresce.

Capacità BDO

Una nova capacità di produzzione di milioni di tunnellate di anidride maleica hè entrata in u mercatu è u latu di l'offerta hè sottu pressione pesante.
In u 2022, per via di a diminuzione di l'immubiliare è di l'altri industrii terminali, a dumanda domestica downstream calarà più di l'aspittava, è a capacità di fornitura di l'anidride maleica hè stata relativamente surplus sottu à questu sfondate, chì suppressione significativamente a tendenza di u mercatu.Tuttavia, guidata da l'aspettativa di sviluppu di campi emergenti in a valle, cum'è i plastichi degradabili è i veiculi di l'energia nova, a capacità pruposta di l'anidride maleica domestica serà sempre più di 8 milioni di tunnellate in i prossimi cinque anni, è l'industria hà dunque introduci una nova volta di espansione di capacità senza precedente.
Cum'è u primu annu di una nova volta di espansione di a produzzione, solu in u 2023, a Cina hà da usher in un novu pianu di capacità di produzzione di 1,66 milioni di tunnellate di prucessu n-butanu, chì pò esse dichjaratu chì hè un veru annu di produzzione.Questu hè senza dubbitu "peggiu" per u mercatu di l'anidride maleica chì hè digià statu oversuppled.

Da a perspettiva di u prugressu di a produzzione, a situazione di furnimentu in a seconda mità di l'annu serà più severa.Circa 300 000 tunnellate di capacità di pruduzzione hè prevista per esse messu in produzzione in a prima mità di u 2023, è un altru 1,36 milioni di tunnellati sò previsti per esse messu in produzzione in a seconda mità di u 2023;Da u puntu di vista regiunale

distribuzione, a prissioni di furnizzioni in Cina orientali è i so zoni circundante hè relativamente grande, è ùn ci hè micca aspittà di una nova capacità di produzzione in u Sud di a Cina.1,65 milioni di tunnellate di capacità di pruduzzione sò distribuite principalmente in Shandong, Liaoning, Henan è altre cinque pruvince, di quale a capacità di produzzione di a pruvincia di Liaoning hè di 50,90% è quella di a pruvincia di Shandong hè di 27,27%.
BDO è altri prudutti novi sò stati messi in produzzione in u primu annu, è u sviluppu downstream hè diventatu sempre più diversificatu
In più di a resina insaturata di u produttu tradiziunale downstream, u campu di l'anhydride maleic hà ancu accoltu a liberazione di una nova capacità di produttu cum'è l'anhydride maleic BDO in 2023. In particulare, l'entrata di u mercatu di prughjetti integrati aumenterà significativamente l'autoconsumu di maleic. i prudutti anidride, chì hà da cumincià à furmà u mudellu di industria maleic anhydride.

In ogni casu, ancu s'ellu ci sò ancu assai piani per mette in produzzione i prudutti downstream di l'anidride maleica in u 2023, sò sempre insufficienti cumparatu cù i sforzi per mette in produzzione u latu di l'offerta.L'aumentu di l'autoconsumu di l'anidride maleica pò creà solu una situazione di fornimentu strettu in u Sud di a Cina è in altre regioni, chì ùn ponu micca effittivamenti alleviate a pressione attuale di l'eccessiva fornitura affrontata da l'industria di l'anidride maleica in generale.
A pressione eccessiva suppressa a tendenza di u prezzu;u centru di prezzu pò cuntinuà à calà in tuttu l'annu
Aspittendu avanti à u 2023, cum'è a pulitica recente di stabilizzà u mercatu cuntinueghja à aumentà, u mercatu immubiliare pò avè a pussibilità di u fondu è di stabilizzà, è a dumanda di i prudutti downstream di l'anidride maleica cum'è a resina insaturata è a pittura hè prevista per vede. in fondu.Inoltre, a capacità di produzzione di BDO è altri prudutti hè stata messa in opera successivamente, u cunsumu domesticu di l'anidride maleica in 2023 aumenterà significativamente paragunatu à quellu in 2022. Tuttavia, l'aumentu di a dumanda pò micca cumpensà cumplettamente l'aumentu di l'offerta. di anidride maleica.Hè previstu chì a pressione di u surplus supply of maleic anhydride continuarà in u 2023, è a tendenza di u prezzu serà ancu focu annantu à cambiamenti specifichi in u latu di l'offerta.


Tempu di Postu: Dec-02-2022