Gazprom Neft (in seguitu chjamatu "Gazprom") u 2 di settembre hà dichjaratu chì, per via di a scuperta di numerosi fallimenti di l'equipaggiu, u gasodu Nord Stream-1 serà chjusu cumpletamente finu à chì i fallimenti sò risolti.Nord Stream-1 hè unu di i più impurtanti pipeline di furnimentu di gas naturale in Europa.L'approvvigionamentu di ogni ghjornu di 33 milioni di metri cubi di gas naturale à l'Europa hè impurtante per l'usu di i residenti di gas europei è a produzzione chimica.In u risultatu di questu, i futuri di gasu europeu recentemente chjusu à i massimi record, chì hà purtatu à un impattu drammaticu nantu à i prezzi di l'energia globale.

In l'annu passatu, i prezzi di u gasu naturali europei anu aumentatu significativamente per via di u cunflittu Russian-Ucrainian, aumentendu da un minimu di $ 5-6 per millioni di termale britannicu à più di $ 90 per millioni di termale britannicu, un aumentu di 1,536%.I prezzi di u gasu naturali cinese anu ancu aumentatu significativamente per via di questu avvenimentu, cù u mercatu spot di LNG cinese, i prezzi di u mercatu spot aumentanu da $ 16 / MMBtu à $ 55 / MMBtu, ancu un aumentu di più di 244%.

Tendenza di u prezzu di u gasu naturale in Europa-Cina in l'ultimu annu (unità: USD/MMBtu)

A tendenza di u prezzu di u gasu naturale in Europa è Cina in l'ultimu annu 1

U gasu naturale hè di grande impurtanza per l'Europa.In più di u gasu naturale utilizatu in a vita di ogni ghjornu in Europa, a produzzione chimica, a produzzione industriale è a generazione di energia necessitanu gas naturale supplementu.Più di 40% di a materia prima utilizata in a produzzione chimica in Europa vene da u gasu naturale, è u 33% di l'energia utilizata in i prucessi di produzzione chimica dipende ancu di u gasu naturale.Dunque, l'industria chimica europea hè assai dipendente da u gasu naturale, chì hè trà e più alte fonti di energia fossili.Si pò imaginà ciò chì l'offerta di gas naturale significa per l'industria chimica europea.

Sicondu u Cunsigliu Europeu di l'Industria Chimica (CEFIC), a vendita di chimichi europei in u 2020 serà di 628 miliardi d'euros (500 miliardi d'euros in l'UE è 128 miliardi d'euros in u restu di l'Europa), secondu solu à a Cina cum'è a zona di produzzione chimica più impurtante. in u mondu.L'Europa hà parechje cumpagnie chimiche giganti internaziunali, a più grande sucietà chimica di u mondu BASF, situata in Europa è in Germania, è ancu Shell, Inglis, Dow Chemical, Basilea, ExxonMobil, Linde, France Air Liquide è altre imprese leader di fama mondiale.

L'industria chimica d'Europa in l'industria chimica glubale

L'industria chimica d'Europa in l'industria chimica glubale

A carenza di energia affetterà seriamente u funziunamentu di a produzzione normale di a catena di l'industria chimica europea, aumenterà u costu di produzzione di i prudutti chimichi europei, è indirettamente porta enormi risichi potenziali à l'industria chimica glubale.

1. L'aumentu cuntinuu di u prezzu di u gasu naturale europeu aumenterà u costu di a transazzione, chì portarà à una crisa di liquidità è affetta direttamente a liquidità di a catena di l'industria chimica.

Se i prezzi di u gasu naturale cuntinueghjanu à aumentà, i cummircianti europei di gas naturale anu bisognu di aumentà ancu i so marghjini, purtendu ancu à una splusione in i dipositi straneri.Siccomu a maiò parte di i cummircianti in u cummerciu di gas naturale venenu da i pruduttori chimichi, cum'è i pruduttori chimichi chì utilizanu u gasu naturale cum'è materia prima è i pruduttori industriali chì utilizanu u gasu naturale cum'è carburante.Sì i dipositi splode, i costi di liquidità per i pruduttori inevitabbilmente aumenteranu, chì puderia purtari direttamente à una crisa di liquidità per i giganti energetichi europei è ancu sviluppà in una seria cunsequenza di fallimentu corporativu, affettendu cusì tutta l'industria chimica europea è ancu tutta l'economia europea.

2. L'aumentu cuntinuu di i prezzi di u gasu naturali porta à un incrementu di i costi di liquidità per i pruduttori chimichi, chì à u turnu affettanu i costi operativi di l'imprese.

Se u prezzu di u gasu naturale cuntinueghja à aumentà, l'aumentu di i costi di a materia prima per l'imprese europee di produzzione chimica chì s'appoghjanu à u gasu naturale cum'è materia prima è carburante aumenterà significativamente i so costi di acquisti di materia prima, purtendu à un aumentu di perdite di libri.A maiò parte di l'imprese chimiche europee sò pruduttori chimichi internaziunali cù grandi industrii, basi di produzzione è facilità di produzzione chì necessitanu più liquidità per sustene in u cursu di e so operazioni cummerciale.L'aumentu cuntinuu di i prezzi di u gasu naturali hà purtatu à un aumentu di i so costi di trasportu, chì inevitabbilmente avarà cunsiquenzi assai negativi per l'operazioni di i grandi pruduttori.

3. L'aumentu cuntinuu di i prezzi di u gasu naturale aumenterà u costu di l'electricità in Europa è i costi operativi di e cumpagnie chimiche europee.

L'aumentu di i prezzi di l'electricità è di u gasu naturale furzà e utilità europee à furnisce più di 100 miliardi d'euros di garanzii supplementari per copre i pagamenti di margini supplementari.L'Uffiziu di u Debitu Svedese hà dettu ancu chì u margine di a casa di compensazione di Nasdaq hè aumentatu di 1,100 per centu mentre i prezzi di l'electricità aumentanu.

L'industria chimica europea hè un grande cunsumadore di elettricità.Ancu l'industria chimica di l'Europa hè relativamente avanzata è cunsuma più energia chè u restu di u mondu, hè sempre un cunsumu relativamente altu di l'electricità in l'industria europea.I prezzi di u gasu naturale aumenteranu u costu di l'electricità, in particulare per l'industria chimica di cunsumu d'energia elevata, chì senza dubbitu aumenterà i costi operativi di l'imprese.

4. Se a crisa energetica europea ùn hè micca ricuperata in u cortu termini, affettarà direttamente a industria chimica glubale.

Attualmente, i prudutti chimichi in u cummerciu glubale hè più altu.A pruduzzione europea di prudutti chimichi principarmenti flussu in l'Asia di u Nordu-Est, l'Asia Sudueste, u Mediu Oriente è l'America di u Nordu.Certi sustanzi chimichi anu un rolu dominante in u mercatu globale, cum'è MDI, TDI, fenol, octanol, polietilene high-end, polipropilene high-end, ossidu di propilene, cloruru di potassiu A, vitamina E, metionina, butadiene, acetone, PC, neopentil. glicol, EVA, styrene, polyether polyol, etc.

Ci hè una tendenza in i prezzi glubale è l'aghjurnamenti di a qualità di u produttu per questi chimichi pruduciuti in Europa.U prezzu glubale per certi prudutti dipende ancu da u livellu di a volatilità di u prezzu europeu.Se i prezzi di u gasu naturale europeu aumentanu, i costi di produzzione chimica inevitabbilmente aumentanu è i prezzi di u mercatu chimicu aumenteranu in cunseguenza, affettendu direttamente i prezzi di u mercatu globale.

Comparazione di i cambiamenti di prezzu mediu in u mercatu chimicu mainstream in Cina da Aostu à Settembre

Comparazione di i cambiamenti di prezzu mediu in u mercatu chimicu mainstream in Cina da Aostu à Settembre

Solu in u mese passatu, u mercatu cinese hà pigliatu u capu in parechji prudutti chimichi cù un grande pesu di produzzione in l'industria chimica europea per mustrà u funziunamentu currispundente.À mezu à elli, a maiò parte di i prezzi mediu mensili anu aumentatu annu à l'annu, cun sulphur up da 41%, ossidu di propilenu è polioli di polietere, TDI, butadiene, etilene è ossidu di etilenu più di 10% nantu à una basa mensuale.

Ancu s'è parechji paesi europei cuminciaru à accumulà attivamente è fermentà a crisa energetica europea "bailout" Tuttavia, a struttura energetica europea ùn pò micca esse completamente cambiata in u cortu termini.Solu cù a mitigazione di i livelli di capitali ponu esse veramente risolti i prublemi core di a crisa energetica europea, per ùn sminticà i numerosi prublemi chì affruntà l'industria chimica europea.L'infurmazione hè prevista per cuntinuà à approfondisce l'impattu nantu à l'industria chimica glubale.

A Cina sta attualmente ristrutturando attivamente l'offerta è a dumanda in l'industria chimica.Nta l'ultimi anni, a cumpetitività glubale di l'imprese hè stata accelerata per una crescita massiva, riducendu a dependenza di l'impurtazioni di i prudutti chimichi chinesi.Tuttavia, a Cina hè sempre assai dipendente di l'Europa, in particulare per i prudutti di poliolefina high-end impurtati da a Cina, i prudutti di materiale polimeru high-end, i prudutti di plastica degradabili esportati da a Cina, i prudutti di plastica per i zitelli conformi à l'UE è i prudutti di plastica di ogni ghjornu.Se a crisa energetica europea cuntinueghja à sviluppà, l'impattu annantu à l'industria chimica di a Cina diventerà gradualmente apparente.

Chemwinhè una sucietà di cummercializazione di materie prime chimiche in Cina, situata in Shanghai Pudong New Area, cù una reta di porti, terminali, aeroporti è trasporti ferroviari, è cù magazzini chimichi è chimichi periculosi in Shanghai, Guangzhou, Jiangyin, Dalian è Ningbo Zhoushan, Cina. , almacenà più di 50 000 tunnellate di materie prime chimiche per tuttu l'annu, cù un fornimentu abbastanza, benvenutu à cumprà è dumandà.chemwinemail:service@skychemwin.comWhatsApp: 19117288062 Tel: +86 4008620777 +86 19117288062


Tempu di post: 13-sep-2022