Ricertamenti, a situazione globale hè in un statu di tensione.In una dichjarazione, i paesi di u G7 anu dichjaratu chì cunsidereghjanu un embargo globale nantu à u petroliu è i prudutti di u petroliu russi, salvu chì ùn ci hè un prezzu di compra uguale o più bassu di u prezzu negoziatu cù i partenarii internaziunali, secondu Rosatom.

A nutizia hà suscitatu discussioni accese in u mercatu.Una pruibizione glubale tutale di u petroliu russu è i so prudutti aggravarebbe u fornimentu digià strettu di materie prime è ancu portanu à u risicu di disoccupazione è di colapsu industriale in i paesi chì dependenu di l'energia impurtata, cum'è quelli in l'Unione Europea.

L'imprese chimiche tedesche taglianu a produzzione
A forza maiò di u gasu precedente hà furzatu à i Stati membri di l'UE à riduce l'usu di gasu da 15% da u 1 d'aostu di u 2022 à u 31 di marzu di u 2023. Se l'embargo glubale nantu à u petroliu crudu è i so prudutti portanu à una quantità di cumpagnie glubale fora di stock è di pruduzzione. , e materie prime chimiche ponu torna à cullà à livelli più altu ch'è mai.Nanzu, Germania hà dettu chì circa 32% di l'imprese intensive in energia sò stati custretti à tagliate tuttu o parte di a so pruduzzione.

A catena di l'industria di u petroliu crudu hè implicatu in una larga gamma, sta pruibizione una volta emessa, o pruvucà tutta a catena di l'industria chimica "termotu".

In Aostu, Dow, Cabot è altri pruduttori anu ancu emessu un avvisu di aumentu di prezzu, materie prime chimiche finu à 6840 yuan / ton.
Da u 1 d'aostu, u Gruppu Yuntianhua aumenterà u prezzu di tutti i gradi di i prudutti Yuntianhua polyformaldehyde (POM), un aumentu di 500 yuan / ton.

 

U 2 d'Aostu, Yankuang Luhua hà aumentatu u prezzu di tutti i prudutti di paraformaldehyde da 500 RMB/ton, è ancu pensa à cuntinuà l'aumentu u 16 d'Agostu.

Ltd hà da aumentà u prezzu di plastificanti epossidichi da u 5 d'aostu, u tassu specificu di crescita per l'oliu di lino epossidicu s'arrizzò 75 yen / kg (circa 3735 yuan / ton) o più;altri plastificanti epossidici sò aumentati 34 yen / kg (circa 1693 yuan / ton) o più.
Da u 1 di settembre, a famosa cumpagnia di plastica di u Giappone Denka aumenterà u prezzu di neoprene "Denka chloroprene".U tassu specificu di crescita per u mercatu domesticu hè di 65 yen / kg (3237 yuan / ton) o più;u mercatu di l'esportazione à $ 500 / ton (3373 yuan / ton) o più, esporta 450 euro / ton (3101 yuan / ton) o più.
L'aumentu di u prezzu upstream sò stati trasmessi à u downstream, a catena di l'industria di l'automobile di novu per via di i prezzi di a materia prima upstream, a carenza di chip è altre ragioni per l'aumentu di u prezzu cullettivu.
A situazione internaziunale attuale hè cumplicata.Cù l'escalation di sanzioni contr'à a Russia in l'Europa è i Stati Uniti, u petroliu crudu internaziunale cuntinueghja à hover à alti livelli, accumpagnati da i banche cintrali cuntinueghjanu à elevà i tassi d'interessu, l'inflazione glubale cresce gradualmente.
L'inventarii di u petroliu glubale sò previsti per esse bassu in a seconda mità di l'annu, è cù l'aumentu di a produzzione OPEC + ùn hè micca previstu è a capacità rimanente stretta, l'offerta è a dumanda di petroliu crudu tendenu à esse in equilibriu.Se u G7 insiste à impone una "proibizione globale" à a Russia, a probabilità di una crescita di u petroliu crudu aumenta.À quellu tempu, i prudutti di a catena di l'industria petrolifera ponu esse riscaldati, ma a dumanda downstream hè sempre in un statu lenta, è i prezzi sò previsti per esse gonfiati, cusì duvete esse prudente in a compra.

Chemwinhè una sucietà di cummercializazione di materie prime chimiche in Cina, situata in Shanghai Pudong New Area, cù una reta di porti, terminali, aeroporti è trasporti ferroviari, è cù magazzini chimichi è chimichi periculosi in Shanghai, Guangzhou, Jiangyin, Dalian è Ningbo Zhoushan, Cina. , almacenà più di 50 000 tunnellate di materie prime chimiche per tuttu l'annu, cù un fornimentu abbastanza, benvenutu à cumprà è dumandà.chemwinemail:service@skychemwin.comWhatsApp: 19117288062 Tel: +86 4008620777 +86 19117288062


Tempu di Postu: Aug-08-2022