A situazione glubale cambia rapidamente, affettendu a struttura di locu chimica formata in u seculu passatu.Cum'è u più grande mercatu di cunsumatori in u mondu, a Cina hè gradualmente impegnata à l'impurtante compitu di trasfurmazioni chimiche.L'industria chimica europea cuntinueghja à sviluppà versu l'industria chimica high-end.L'industria chimica nordamericana hè attivatu l'"anti globalizazione" di u cummerciu chimicu.L'industria chimica in u Mediu Oriente è in l'Europa di l'Est allarga gradualmente a so catena industriale, migliurà a capacità d'utilizazione di materie prime è a cumpetitività glubale.L'industria chimica in u mondu prufittà di i so vantaghji per accelerà u so sviluppu, è u mudellu di l'industria chimica glubale pò cambià significativamente in u futuru.
A tendenza di u sviluppu di l'industria chimica glubale hè sintetizzata cum'è seguente:
A tendenza di "doppiu carbonu" pò cambià a pusizione strategica di parechje imprese petrolchimiche
Parechji paesi in u mondu anu annunziatu chì u "doppiu carbonu" Cina ghjunghjerà u so piccu in 2030 è esse carbonu neutrali in 2060. Ancu s'è a situazione attuale di "dual carbon" hè limitata, in generale, "dual carbon" hè sempre una misura glubale. per trattà cù u riscaldamentu climaticu.
Siccomu l'industria petrochimica cuntene una grande proporzione di l'emissioni di carbonu, hè una industria chì deve fà aghjustamenti maiò sottu a tendenza duale di carbone.L'aghjustamentu strategicu di l'imprese petrochimiche in risposta à a tendenza duale di carbone hè sempre statu u focu di l'industria.
Sottu à a tendenza duale di carbone, a direzzione strategica di l'aghjustamentu di i giganti petroliferi internaziunali europei è americani hè basicamente a stessa.Frà elli, i giganti petroliferi americani si focalizeghjanu nantu à u sviluppu di e tecnulugia di cattura di carbone è di sigillatura di carbone, è sviluppanu vigorosamente l'energia di biomassa.I giganti petroliferi europei è altri internaziunali anu cambiatu u so focus à l'energia rinnuvevule, l'electricità pulita è altre direzzione.
In u futuru, sottu a tendenza generale di u sviluppu di u "carbonu duale", l'industria chimica glubale pò esse sottumessi cambiamenti tremendi.Certi giganti petroliferi internaziunali ponu evoluzione da i fornitori di servizii di u petroliu originali à i novi fornitori di servizii d'energia, cambiendu a pusizione corporativa di u seculu passatu.
L'imprese chimiche glubali continuanu à accelerà l'aghjustamentu strutturale
Cù u sviluppu di l'industria glubale, l'aghjurnamentu industriale è l'aghjurnamentu di u cunsumu purtatu da u mercatu di u terminal anu prumuvutu u novu mercatu chimicu high-end è una nova volta di aghjustazione è aghjurnamentu di a struttura di l'industria chimica glubale.
Per a direzzione di l'aghjurnamentu di a struttura industriale glubale, da una banda, hè l'aghjurnamentu di l'energia di a biomassa è a nova energia;Per d 'altra banda, i novi materiali, i materiali funziunali, i chimichi elettronichi, i materiali di filmi, i novi catalizzatori, etc.. Sottu à a dirigenza di i giganti petrolchimichi internaziunali, a direzzione di l'aghjurnamentu di sti industrii chimichi glubale fucalizza nantu à novi materiali, scienze di a vita è scienze ambientali.
A ligerezza di a materia prima chimica porta à a trasfurmazioni globale di a struttura di u produttu chimicu
Cù a crescita di l'approvvigionamentu di oliu di shale in i Stati Uniti, i Stati Uniti anu cambiatu da un importatore netu iniziale di oliu crudu à un esportatore nettu attuale di oliu crudu, chì ùn hà micca solu purtatu grandi cambiamenti à a struttura energetica di i Stati Uniti, ma hà avutu ancu un impattu prufondu nantu à a struttura energetica glubale.L'oliu di scisto di i Stati Uniti hè un tipu di oliu crudo ligeru, è l'aumentu di l'approvvigionamentu di l'oliu di scisto di i Stati Uniti aumenta in modu currispundente l'approvvigionamentu mundiale di oliu crudu.
Tuttavia, in quantu à a Cina, a Cina hè un cunsumadore globale di petroliu crudu.Parechji prughjetti di raffinazione di petroliu è integrazione chimica in custruzzione sò principalmente basati nantu à pienaDistillazione gamma di trasfurmazioni di oliu crudu, chì necessitanu micca solu oliu crudo ligeru, ma ancu oliu crudu pisanti.

Da a perspettiva di l'offerta è di a dumanda, hè previstu chì a differenza di prezzu glubale trà u petroliu crudu ligeru è pesante si riduce gradualmente, purtendu i seguenti impatti à l'industria chimica globale:
Prima di tuttu, a cuntrazzioni di l'arbitramentu trà ligeru è pisanti oliu crudo per via di u narrowing di a diffarenza di u prezzu di l'oliu trà ligeru è pisanti oliu crude hà affettatu l'speculazione cù l'arbitramentu di u prezzu di l'oliu cum'è u mudellu di cummerciale principale, chì conduce à l'operazione stabile. di u mercatu globale di petroliu crudu.
Siconda, cù l'aumentu di l'offerta di oliu ligeru è a diminuzione di u prezzu, hè previstu di aumentà u cunsumu glubale di oliu ligeru è di cresce a scala di produzzione di nafta.In ogni casu, sottu a tendenza di a materia prima di cracking di luce glubale, u cunsumu di nafta hè prevista per diminuisce, chì pò purtà à l'escalation di a cuntradizioni trà l'offerta è u cunsumu di nafta, riducendu cusì l'aspettativa di valore di nafta.
In terzu, a crescita di l'approvvigionamentu di oliu ligeru riducerà a pruduzzione di i prudutti pisanti downstream chì utilizanu u petroliu di gamma completa cum'è materie prime, cum'è i prudutti aromatici, l'oliu diesel, u coke di petroliu, etc. Questa tendenza di sviluppu hè ancu in linea cù l'aspettativa chì u cracking ligeru. materie prime vi purterà à a riduzzione di i prudutti aromatici, chì ponu aumentà l 'atmosfera speculation mercatu di prudutti rilativi.
Quartu, u narrowing di a diffarenza di prezzu di oliu trà materie prime ligera è pisanti pò aumentà u costu di materia prima di l'imprese di raffinazione integrata, riducendu cusì l'aspettativa di prufittu di i prughjetti di raffinazione integrata.Sutta sta tendenza, hà ancu prumove u sviluppu di u tassu raffinatu di l'imprese di raffinazione integrata.
L'industria chimica glubale pò prumove più fusioni è acquisti
Sottu u sfondate di "doppiu carbonu", "trasfurmazione di a struttura energetica" è "anti globalizazione", l'ambiente cumpetitivu di e PMI diventerà sempre più severu, è i so svantaghji cum'è scala, costu, capitale, tecnulugia è prutezzione di l'ambiente affettanu seriamente. PMI.
In cuntrastu, i giganti petrochimici internaziunali facenu una integrazione è ottimisazione cumpleta di l'affari.Da una banda, sguassate gradualmente l'attività petrochimica tradiziunale cù un altu cunsumu d'energia, un pocu valore aghjuntu è una alta contaminazione.Per d 'altra banda, per ottene u focu di l'affari glubale, i giganti petrochimici prestanu sempre più attenzione à fusioni è acquisti.A scala di rendiment è a quantità di M&A è riurganizazione sò ancu una basa impurtante per a valutazione di u ciculu di l'industria chimica lucale.Di sicuru, in quantu à l'ecunumie emergenti, anu sempre a custruzzione di l'autore cum'è u principale mudellu di sviluppu è ottene una espansione rapida è à grande scala cerchendu fondi.
Hè previstu chì a fusione è a riurganizazione di l'industria chimica si focalizeghja principalmente in i paesi sviluppati cum'è l'Europa è i Stati Uniti, è l'ecunumie emergenti rapprisentate da a Cina puderanu participà moderatamente.
A direzzione strategica à mediu è longu di i gianti chimichi pò esse più cuncentrata in u futuru
Hè una strategia cunsirvativa per seguità a direzzione strategica di sviluppu di i giganti chimichi mundiali, ma hà un certu significatu di riferimentu.
In tutte e misure pigliate da i giganti petrolchimichi, assai di elli partenu da un certu campu prufessiunale, è dopu cuminciaru à sparghje è espansione.A logica generale di u sviluppu hà una certa periodicità, convergenza divergenza convergenza re divergenza ... Attualmente è per qualchì tempu in u futuru, i giganti ponu esse in un ciculu di cunvergenza, cù più rami, alleanze più forti è direzzione strategica più cuncentrata.Per esempiu, BASF serà una direzzione di sviluppu strategicu impurtante in rivestimenti, catalizzatori, materiali funziunali è altri campi, è Huntsman hà da cuntinuà à sviluppà a so attività di poliuretanu in u futuru.


Tempu di Postu: Dec-19-2022