In u 2022, u prezzu internaziunale di u petroliu hà aumentatu bruscamente, u prezzu di u gasu naturale in Europa è i Stati Uniti hà aumentatu bruscamente, a cuntradizioni trà l'offerta è a dumanda di carbone s'intensificava, è a crisa energetica s'intensificava.Cù l'occurrence ripetuta di l'avvenimenti di salute domestica, u mercatu chimicu hè intrutu in un statu di doppia pressione di offerta è dumanda.

Ingressu in u 2023, l'opportunità è e sfide coexistanu, da stimulà a dumanda domestica attraversu diverse pulitiche à u cuntrollu di apertura cumpleta
In a lista di i prezzi di i prudutti in a prima mità di ghjennaghju di u 2023, ci era 43 commodities in u settore chimicu chì anu aumentatu nantu à una basa di mese à mese, cumprese 5 commodities chì anu aumentatu più di 10%, chì rapprisentanu 4,6% di u monitoratu. commodities in l'industria;I primi trè commodities eranu MIBK (18.7%), propane (17.1%), 1,4-butanediol (11.8%).Ci sò 45 commodities cù una diminuzione di u mesi in u mese, è 6 commodities cù una diminuzione di più di 10%, cuntendu 5,6% di u numeru di commodities monitored in stu settore;I primi trè prudutti in a decadenza eranu polysilicon (- 32,4%), catrame di carbone (alta temperatura) (- 16,7%) è acetone (- 13,2%).L'altura è a caduta media era - 0,1%.
Aumentà a lista (aumentà più di 5%)
Lista di crescita di materie prime chimiche in massa
U prezzu di MIBK hè aumentatu da 18.7%
Dopu à u ghjornu di l'annu novu, u mercatu MIBK hè statu affettatu da l'aspettattivi di supply supply.U prezzu mediu naziunale hè cresciutu da 14766 yuan/ton u 2 di ghjennaghju à 17533 yuan/ton u 13 di ghjennaghju.
1. U fornimentu hè previstu per esse strettu, 50000 tunnellate / annu di grande equipamentu serà chjusu, è a tarifa operativa domestica scenderà da 80% à 40%.L'offerta à cortu termine hè prevista per esse stretta, chì hè difficiule di cambià.
2. Dopu à u New Year's Day, u principale downstream industria antioxidante replenishment, è fabbriche downstream dinù replenishment dopu à un periodu di picculi ordini.Quandu i vacanze si avvicinanu, a dumanda downstream per i picculi ordini diminuite, è a resistenza à a materia prima di prezzu altu hè evidenti.Cù l'offerta di merchenzie impurtate, u prezzu hà righjuntu gradualmente u so piccu è l'aumentu rallentò.

 

U prezzu di u propanu aumentatu da 17,1%
In u 2023, u mercatu di propanu hà cuminciatu bè, è u prezzu mediu di u mercatu di propanu di Shandong hè aumentatu da 5082 yuan/ton u 2 à 5920 yuan/ton u 14, cù u prezzu mediu di 6000 yuan/ton l'11.
1. In u primu stadiu, u prezzu in u mercatu di u nordu era bassu, a dumanda downstream era relativamente stabile, è l'impresa effittivamenti destocked.Dopu à u festivale, u downstream hà cuminciatu à rimpiazzà e merchenzie in tappe, mentri l'inventariu upstream era bassu.À u listessu tempu, u voluminu di l'arrivu recenti à u portu hè relativamente bassu, l'offerta di u mercatu hè ridutta, è u prezzu di u propanu principia à cresce forte.
2. Certi PDH ripigliò u travagliu è a dumanda di l'industria chimica hà aumentatu significativamente.Cù u sustegnu solu necessariu, i prezzi di u propanu sò faciuli di risaltà è difficiuli di falà.Dopu a festa, u prezzu di u propanu s'arrizzò, chì mostra u fenomenu di forte in u nordu è debule in u sudu.In u primu stadiu, l'arbitramentu di l'esportazione di e fonti di merchenzie low-end in u mercatu di u nordu hà riduciutu in modu efficace l'inventariu.A causa di u prezzu altu, i merchenzie in u mercatu miridiunali ùn sò micca liscia, è i prezzi sò stati curretti unu dopu l'altru.Quandu si avvicinanu e vacanze, alcune fabbriche entranu in u modu di vacanze, è i travagliadori migranti tornanu gradualmente in casa.
U prezzu di 1.4-Butanediol hà aumentatu da 11.8%
Dopu à u festivale, u prezzu di l'asta di l'industria s'arrizzò bruscamente, è u prezzu di 1,4-butanediol s'arrizzò da 9780 yuan/ton u 2 à 10930 yuan/ton u 13.
1. L'imprese di fabricazione ùn sò micca disposti à vende u mercatu spot.À u listessu tempu, l'asta spot è e transazzioni d'alta offerta di e fabbriche principali prumove l'enfasi di u mercatu per cresce.In più di u parcheghju è u mantenimentu di a prima fase di Tokyo Biotech, u pesu di l'industria hè diminuitu ligeramente, è l'imprese di fabricazione cuntinueghjanu à furnisce ordini di cuntrattu.U livellu di supply BDO hè ovviamente favurevule.
2. Cù l'aumentu di a carica di riavvia di l'equipaggiu BASF in Shanghai, a dumanda di l'industria PTMEG hè aumentata, mentre chì l'altri industrii downstream anu pocu cambiamentu, è a dumanda hè un pocu megliu.In ogni casu, cum'è l'avvicinamentu di e vacanze, alcuni righjunghji medii è bassi entranu in u statu di vacanze in anticipu, è u voluminu generale di cummerciale di u mercatu hè limitatu.
Lista drop (menu di 5%)
Lista di decadenza di materie prime chimiche in massa
L'acetone hè cascatu da - 13,2%
U mercatu domesticu di l'acetone hè cascatu drasticamente, è u prezzu di e fabbriche di a Cina orientale hè cascatu da 550 yuan/ton à 4820 yuan/ton.
1. U ritmu di u funziunamentu di l'acetone era vicinu à 85%, è l'inventariu di u portu s'arrizzò à 32000 tunnillati nantu à u 9, sviluppendu rapidamente, è a prissioni di furnimentu cresce.Sutta a pressione di l'inventariu di a fabbrica, u titulare hà un grande entusiasmu per a spedizione.Cù a pruduzzione liscia di Shenghong Refining and Chemical Phenol Ketone Plant, a pressione di furnimentu hè prevista per aumentà.
2. L'acquistu downstream di l'acetone hè lenta.Ancu s'è u mercatu MIBK downstream hè aumentatu bruscamente, a dumanda ùn era micca abbastanza per riduce a tarifa operativa à un puntu bassu.A participazione intermediaria hè bassa.Anu cascatu bruscamente quandu e transazzione di u mercatu sò stati ignorati.Cù u decadenza di u mercatu, a perdita di pressione di l'imprese di cetone fenolicu aumenta.A maiò parte di e fabbriche aspettanu chì u mercatu sia chjaru prima di cumprà dopu a festa.Sutta a prissioni di u prufittu, u rapportu di u mercatu cessò di falà è s'arrizzò.U mercatu hè diventatu gradualmente chjaru dopu a festa.
Analisi aftermarket
Da a perspettiva di u petroliu crudu upstream, a recente tempesta d'inguernu hà colpitu i Stati Uniti, è u petroliu crudu hè previstu d'avè un impattu bassu, è u sustegnu di u costu per i prudutti petrochimichi serà debilitatu.À longu andà, u mercatu di u petroliu ùn hè micca solu affruntatu cù a pressione macro è e restrizioni di u ciclu di recessione ecunomica, ma ancu affruntatu cù u ghjocu trà l'offerta è a dumanda.Da u latu di l'offerta, ci hè un risicu chì a produzzione di Russia calarà.OEPC + riduzzione di produzzione sustene u fondu.In quantu à a dumanda, hè sustinutu da l'inibizione di u macrociclu, l'inhibizione di a dumanda lenta in Europa è a crescita di a dumanda in Asia.Affettatu da macro è micro pusizioni longu è curtu, u mercatu di u petroliu hè più prubabile di mantene volatile.
Da a perspettiva di i cunsumatori, e pulitiche ecunomiche domestiche aderiscenu chjaramente à u grande ciculu domesticu è facenu un bonu travagliu di ciculu doppiu internaziunale è domesticu.In l'era post-epidemica, hè stata liberalizata cumplettamente, ma a realità inevitabbile era chì l'entità era sempre debule è l'umore d'aspittà è vede intensificatu dopu à u dulore.In quantu à i terminali, e pulitiche di cuntrollu domesticu sò state ottimizzate, è a logistica è a fiducia di i cunsumatori sò stati restaurati.In ogni casu, i terminali di cortu termine necessitanu l'off-season di u Festival di Primavera, è pò esse difficiule d'avè un turnaround significativu in u periodu di ricuperazione.
In u 2023, l'ecunumia di a Cina si ricuperà lentamente, ma di fronte à a recessione ecunomica glubale è à l'intensificazione prevista di a ricessione ecunomica in Europa è in i Stati Uniti, u mercatu di l'esportazione di i prudutti di a China hà sempre affruntà sfide.In u 2023, a capacità di produzzione chimica continuarà à cresce in modu stabile.In l'annu passatu, a capacità di produzzione chimica domestica hà aumentatu in modu stabile, cù u 80% di i principali prudutti chimichi chì mostranu una tendenza di crescita è solu u 5% di a capacità di produzzione in diminuzione.In u futuru, guidatu da l'equipaggiu di supportu è a catena di prufittu, a capacità di produzzione chimica continuarà à espansione, è a cumpetizione di u mercatu pò intensificà più.Imprese chì sò difficiuli di furmà vantaghji di a catena industriale in u futuru affruntà u prufittu o a pressione, ma ancu eliminà a capacità di produzzione in daretu.In u 2023, più imprese grande è mediane si focalizeghjanu nantu à a crescita di l'industrii downstream.Cù i continui avanzati in a tecnulugia domestica, a prutezzione di l'ambiente, i novi materiali high-end, l'elettroliti è e catene di l'industria di l'energia eolica sò sempre più apprezzate da e grande imprese.Sottu u sfondate di u doppiu carbonu, l'imprese arretrate seranu eliminate à un ritmu acceleratu.


Tempu di Postu: 16-Jan-2023