Recentemente, Dow hà publicatu un avvisu d'emergenza chì l'impattu di un accidentu da un fornitore di materie prime upstream hà interrottu a so capacità di furnisce materie prime chjave à l'affari di Dow, per quessa, Dow hà annunziatu chì u propilene glycol hà patitu forza maiò è ferma l'offerta, è u tempu di risturazione. sarà notificatu dopu.

Dow annuncia a forza maiò nantu à u propilene glycol

 

In u risultatu di i prublemi di fornitura di Dow, hà attivatu a catena di l'industria chimica di i giganti chimichi chì anu tagliatu a crisa di fornitura.

 

U 5 di maghju di u 2022, ora locale, BASF hà annunziatu in una lettera à i clienti chì ùn serà micca capace di furnisce quantità previste di ossidu di propilene à BASF per via di un avvenimentu fora di u cuntrollu di BASF Dow HPPO, un impurtante fornitore di ossidu di propilene.Tantu cusì chì BASF Polyurethanes GmbH deve dichjarà difficultà à furnisce polioli di polieteri è sistemi di poliuretani in u mercatu europeu.

 

A partire da ora, BASF ùn pò nè assicurà ordini esistenti per maghju nè cunfirmà alcun ordine per maghju o ghjugnu.

 

Lista di i prudutti affettati.

Lista di i prudutti affettati
Parechji giganti chimichi internaziunali fermanu l'offerta

 

In fatti, quist'annu, sottu a influenza di a crisa energetica glubale, una quantità di cumpagnie chimiche internaziunali anu annunziatu a sospensjoni di u supply.

 

U 27 d'aprile, u giant energeticu americanu Exxon Mobil hà dettu chì a so filiale russa Exxon Neftegas avia annunziatu chì l'operazioni in u so prughjettu di petroliu è di gasu Sakhalin-1 sò state affettate da forza majeure, postu chì e sanzioni contr'à a Russia rendenu sempre più difficiuli di furnisce u petroliu crudu à i clienti.

 

"U prughjettu Sakhalin-1 pruduce u petroliu crudu Sokol fora di a costa di l'Isule Kuril in l'Estremo Oriente Russu è esporta circa 273 000 barili per ghjornu, principarmenti in Corea di u Sud, è ancu in altre destinazioni cum'è Giappone, Australia, Tailanda è i Stati Uniti. Stati.

 

Dopu à u scoppiu di u cunflittu Russia-Ucraina, ExxonMobil hà annunziatu u 1 di marzu chì escerà circa $ 4 miliardi in assi è cessà tutte e operazioni in Russia, cumpresu Sakhalin-1.

 

À a fini d'aprili, i cinque grandi piante di INNEX anu annunziatu chì e so spedizioni eranu sottumessi à forza majeure.In una lettera à i clienti, Inglis hà dettu chì tutti i so prudutti di poliolefine ligati à e restrizioni ferroviarie sò stati affettati da a forza maiò è chì s'aspittava à esse obligatu di limità e spedizioni ferroviarie à sottu à a so megliu tariffa media di ogni ghjornu.

I prudutti di poliolefini sottumessi à questa forza maiò includenu

 

Una unità di polietilene d'alta densità (HDPE) di 318.000 tonnellate per annu in a pianta Cedar Bayou in Texas.
Una unità di polipropilene (PP) di 439 000 ton / annu à a pianta Chocolate Bayou, Texas.
794.000 tpy pianta HDPE in Deer Park, Texas.
147.000 tpy di polipropilene (PP) pianta in Deer Park, Texas.
Una pianta di polistirene (PS) 230.000 tpy in Carson, California.
Inoltre, Ineos Olefins & Polymers ùn hà ancu ripigliatu l'operazioni in a so pianta PP in Carson, California, per via di una mancanza di energia è di a fabricazione prima di u mese.

 

In particulare, u giant chimicu Leander Basell hà ancu fattu parechji annunzii da aprili nantu à a penuria in u fornimentu di acetate crudo, acetate di tert-butil, acetate d'etilenglicol (EBA, DBA) è altri prudutti per fallimenti meccanichi è altri fattori di forza maiò.

 

U 15 d'aprile, un fallimentu meccanicu hè accadutu in u sistema di furnimentu di monossidu di carbonu di acetate di Leander Basell in La Porte, Texas.

 

U 22 d'aprile, a forza majeure hè stata dichjarata nantu à l'acetate di tert-butil è l'acetate di etile etile di glicol (EBA, DBA).

 

Leander Basil Forza Maggiore

 

U 25 d'aprile, Leander Basell hà publicatu un avvisu di vendita di quota: A cumpagnia implementa l'allocazione di vendita per l'acetate di tert-butil, l'acetate di etere metilico di propilene glicol è altri prudutti.

 

L'avvisu mostra chì sta allocazione hè basatu annantu à l'acquistu mensile mediu da i clienti in l'ultimi 6 mesi (ottobre 2021 - marzu 2022) è chì u prugramma serà efficace da u 1 di maghju 2022. A nutizia prefigura chì e materie prime sopra citate. serà furnitu in quantità limitate secondu e compra precedente di i clienti.

 

Una quantità di cumpagnie chimiche domestiche fermanu u travagliu

 

Domesticamenti, parechji dirigenti chimichi sò ancu intruti in u periodu di parcheghju è di mantenimentu, chì deve esse 5 milioni di tunnellate di capacità "evaporate", è a pruvista di materie prime hè stata affettata.

 

In u maghju di questu annu, u mercatu domesticu di PP hà pensatu à a capacità di rivisione in 2,12 milioni di tunnellate, u tipu di rivisione principalmente imprese basate in oliu;un altru aprili manca à maghju imprese rivisione sò Yangzi Petrochemical (80.000 tunnillati / annu) hè previstu di guidà u 27 di maghju;A raffineria di Hainan (200.000 tunnellate / annu) hè prevista per guidà u 12 di maghju.

 

PTA: Sanfangxiang 1,2 milioni di tunnellate di mantenimentu di parcheghju di a pianta PTA;Hengli Petrochemical Line 2,2 milioni di tunnellate di mantenimentu di parcheghju di a pianta PTA.

 

Metanolu: Shandong Yang Coal Hengtong pruduzzione annuale di 300.000 tunnellate di metanol à pianta olefina è sustegnu 250.000 tunnellate / annu pianta di metanol hè prevista per fermà per u mantenimentu u 5 di maghju, hè prevista per durà 30-40 ghjorni.

 

Ethylene glycol: Una pianta di 120kt/a syngas to ethylene glycol in Mongolia Interna hè prevista per fermà per u mantenimentu vicinu à a mità di maghju, chì durà circa 10-15 ghjorni.

 

TDI: A pianta di 120.000 tunnellate di Gansu Yinguang serà fermata per u mantenimentu, è u tempu di ripresa ùn hè ancu determinatu;A pianta di Yantai Juli di 3 + 50 000 tonnellate serà fermata per mantenimentu, è u tempu di ripresa ùn hè ancu determinatu.

 

BDO: Xinjiang Xinye 60.000 tunnellate annu a pianta BDO rivisionata u 19 d'aprile, prevista per riavvia u 1 di ghjugnu.

 

PE: Hai Guo Long Oil PE pianta ferma per mantenimentu

 

Ammonia liquida: pianta di ammonia liquidu di fertilizante Hubei ferma per mantenimentu;Jiangsu Yizhou tecnulugia ammonia liquidu pianta ferma per mantenimentu.

 

Perossu di l'idrogenu: U perossu di l'idrogenu di Jiangxi Lantai si ferma per a revisione oghje

 

L'acidu idrofluoricu: Fujian Yongfu chimica pianta àcitu hydrofluoric si ferma per mantenimentu, u fabricatore di l'acidu fluoridicu anidru hè temporaneamente micca citatu à u publicu.

 

Inoltre, l'epidemie hà causatu un numeru di imprese à piantà u travagliu.Per esempiu, Jiangsu Jiangyin City, "zona di cuntrollu" di riferenza di a cità per a gestione, Huahong Village, mercatu tessili ligeru è altri lochi impurtanti in l'industria hè stata direttamente listata cum'è una zona di cuntrollu chjusa, mercatu tessili ligeru, cintinara di magazzini tutti chjusi.Zhejiang, Shandong, Guangdong è a regione Pearl River Delta, è ancu Shanghai è a regione circundante di Yangtze River Delta, una quantità di pruvince chimiche è cità elettroniche sò affettate, i principianti di carica bassa abbundanu, l'automobile, l'elettronica è altre industrie di fabricazione per inizià u trasportu. hà avutu ancu annunzià a sospensjoni.

 

Sutta l'influenza di fatturi di forza maiò, cum'è l'obstruczione di a logistica, a chjusura è u cuntrollu di parechji lochi, restrizioni à l'iniziu di u travagliu, i giganti chimichi taglianu l'offerta, i prezzi di a materia prima chimica cuntinueghjanu à cresce.Per qualchì tempu in u futuru, i prezzi di a materia prima ponu esse à un altu livellu, è tutti si mantenenu à accumulà.


Tempu di post: May-10-2022