A settimana passata, u mercatu domesticu rapprisintatu da a Cina orientale era attivu, è i prezzi di a maiò parte di i prudutti chimichi eranu vicinu à u fondu.Prima di quessa, l'inventariu di a materia prima era bassa.Prima di u Festival di u Mid Autumn, i cumpratori anu intrutu in u mercatu per l'acquistu, è u fornimentu di qualchi materia prima chimica era strettu.
Siccomu u prezzu di u fondu à a fini di lugliu, u prezzu di l'oxidu di propilenu hà cuminciatu à rinfurzà.Da u 5 di settembre, u prezzu mediu di l'ossidu di propilene era aumentatu da quasi 4000 yuan / ton paragunatu cù u prezzu più bassu in lugliu.
U 6 di sittembri, Shandong Shida Shenghua, tecnulugia Hangjin, Dongying Huatai, Shandong Binhua è altre cumpagnie hà aumentatu u prezzu di l'ossidu di propilenu.
A chimica daze di Shandong hà dui gruppi di unità di 100000t / a d'ossidu di propilenu, è l'ossidu di propilenu ùn hè micca citatu per u mumentu.
U 40000 t / aossidu di propilenepianta di Shandong Shida Shenghua opera in modu stabile, è a nova quotazione di cyclopropane hè stata elevata à 10200-10300 yuan / ton.A maiò parte di i prudutti sò per sè stessu è una piccula quantità di piglià.
A tecnulugia Hangjin opera 120000 tunnellate di unità di ossidu di propilene à piena carica ogni annu.Oghje, a quotazione di u novu ordine hè aumentata à 10600 yuan / ton.Cù a spedizione di u mercatu, certi prudutti sò per l'usu di sè stessu è alcuni sò esportati.
Dongying Huatai 80000 T / una unità opera à 50% di carica, è a quotazione di l'ossidu di propilene hè aumentata da 200 yuan / T à 10200-10300 yuan / T per a consegna di cash.
Shandong Binhua 280000 T / una pianta EPC opera à 70% di carica, è u prezzu spot di EPC hè elevatu à 10200-10300 yuan / ton.Certi prudutti sò per l'usu stessu è alcuni sò furnuti à e famiglie cuntratte.
Tendenza di u prezzu di u mercatu di l'ossidu di propilenu
U mercatu di u fenol hè cresciutu assai à principiu di settembre.Da u 7 di settembre, u prezzu di u fenol high-end in u mercatu di l'Oriente di a Cina hà superatu a marca di 10000 yuan, rising à 10300 yuan / ton.U 1 di settembre, u prezzu di u fenol in Cina orientale era 9500 yuan / ton.Pò esse vistu chì l'aumentu hè di 800 yuan / ton in solu una settimana, è l'aumentu hè sempre cuntinuatu.

Tendenza di u prezzu di u mercatu domesticu di fenoli
U prezzu di u mercatu di propilenu hè ancu aumentatu bruscamente.U 6 di ghjugnu, a riferenza mainstream di u mercatu di propilene di Shandong era 7150-7150 yuan / ton.L'atmosfera di cummerciale di u mercatu hè bona.L'imprese di pruduzzione di propilenu anu trasportu liscia, senza riduzzione di a vuluntà di prezzu, è un bonu entusiasmu di seguitu di e fabbriche downstream.
Da a perspettiva di u mercatu di l'etanol, u 6, u prezzu di compra di l'etanol in a valle di l'industria chimica principale in Cina di l'Est hà aumentatu da 30-50 yuan / ton paragunatu à u batch precedente.Da u venneri scorsu, u prezzu ex fabbrica di 95% etanol in u Jiangsu di u Nordu era 6570-6600 yuan / ton.L'ultimu weekend, a fabbrica aumentò temporaneamente da 50 yuan / ton, è a quotazione high-end era 6650 yuan / ton.
L'enfasi di a discussione nantu à u mercatu domesticu di l'isopropanol hà cuntinuatu à cresce.L'intenzione di riferimentu di u mercatu di l'isopropanol di Jiangsu hè 6800-6900 yuan / ton.U locu hè strettu, è i cummircianti ùn sò micca disposti à vende à un prezzu bassu.A negoziazione di u mercatu di isopropanol in u Sud di a Cina si riferisce à 700-7100 yuan / ton.U voluminu di transazzione fora di a fabbrica hè limitata.U prezzu di l'acetone upstream hè forte, è a quotazione di u trasportatore hè abbastanza altu.
U mercatu di metanolu hà continuatu à rimbursà.In u mercatu di u Nordu di a Cina, u prezzu di negoziazione di u mercatu di metanol Shandong Jining s'arrizzò à 2680-2700 yuan / ton;U prezzu di transazzione mainstream in Linfen, Pruvincia di Shanxi s'arrizzò à 2400-2430 yuan / ton;U prezzu di transazzione mainstream di e piante di metanol intornu à Shijiazhuang, Pruvincia di Hebei era stabile à 2520-2580 yuan / ton;U prezzu di offerta in Lubei hè 2630-2660 yuan / ton.A transazzione d'offerta in Shanxi hè stata liscia, è l'atmosfera di consegna downstream era OK.
Vicinu à a festa di u Mid Autumn Festival, a fabbrica di terminale entra in u mercatu per scorri, l'atmosfera di cummerciale di u mercatu hè bona, è u voluminu di cummerciale attuale hè ottimista.In u cortu termini, a prissioni di supply in u mercatu chimicu ùn hè micca grande, i pruduttori arrangianu bè cum'è previstu, è u latu di a dumanda si ricupera gradualmente, in particulare l'imprese terminali chì evitanu l'alta temperatura in a prima fase ripiglià a produzzione, è a dumanda downstream. funziona bè.Hè previstu chì u mercatu fermarà delicatu in un futuru vicinu, è dopu avè risuscitatu à un altu livellu, pò entre in u mercatu di impattu ristrettu.
Per u mercatu in settembre, l'impattu di l'expectativa di a dumanda hè più evidenti.Cù l'arrivu di a stagione di punta di a dumanda tradiziunale, a crescita di a dumanda domestica hè prevista per esse forte.Inoltre, secondu a lege di fluttuazione storica, da settembre à uttrovi hè ancu a stagione di punta per l'esportazioni.A dumanda generale hè prevista per cresce, chì sustenerà in modu efficace u mercatu.
In quantu à l'offerta generale è a dumanda di u mercatu, hè prevista chì a cuntradizione di l'offerta è a dumanda di u mercatu cuntinueghja à migliurà in settembre, è l'industria serà in u stadiu di destocking, chì sustene in modu efficace u prezzu di u mercatu.Attualmente, sottu u sfondate di i prezzi bassi in l'ultimi dui anni, l'accettazione generale di l'industria hà ancu migliuratu.Hè previstu chì u mercatu generale mantene un ritmu ascendente in settembre, cuncintratu nantu à l'aghjustamentu di l'equipaggiu industriale, i cambiamenti di u prezzu di a materia prima o i fatturi chjave chì affettanu u spaziu di l'aghjustamentu di u prezzu di u mercatu.

Chemwinhè una sucietà di cummercializazione di materie prime chimiche in Cina, situata in Shanghai Pudong New Area, cù una reta di porti, terminali, aeroporti è trasporti ferroviari, è cù magazzini chimichi è chimichi periculosi in Shanghai, Guangzhou, Jiangyin, Dalian è Ningbo Zhoushan, Cina. , almacenà più di 50 000 tunnellate di materie prime chimiche per tuttu l'annu, cù un fornimentu abbastanza, benvenutu à cumprà è dumandà.chemwinemail:service@skychemwin.comWhatsApp: 19117288062 Tel: +86 4008620777 +86 19117288062


Tempu di Postu: Set-08-2022