In nuvembre, u mercatu chimicu in granu s'arrizzò brevemente è poi cascatu.In a prima mità di u mese, u mercatu hà dimustratu segni di punti d'inflessione: e "novu 20" pulitiche di prevenzione di l'epidemie domestiche sò state implementate;À l'internaziunale, i Stati Uniti aspettanu chì u ritmu di l'aumentu di i tassi d'interessu rallenta;U cunflittu trà a Russia è l'Ucraina hà ancu dimustratu segni d'allentamentu, è a riunione di i dirigenti di u dollaru americanu à a cima di u G20 hà datu risultati fruttifichi.L'industria chimica domestica hà dimustratu segni di crescita per via di sta tendenza.
In a seconda mità di u mese, a diffusione di l'epidemie in certi parti di a Cina s'accelerà, è a dumanda debbule hà resurgiu;Internaziunale, ancu s'è i minuti di a riunione di a pulitica monetaria di a Riserva Federale in Novembre suggerenu di rallentà l'aumentu di i tassi d'interessu, ùn ci hè micca una tendenza per guidà e fluttuazioni largu di u petroliu crudu internaziunale;Hè previstu chì u mercatu chimicu finisci in dicembre cù una dumanda debbule.

 

A bona nutizia appare spessu in u mercatu di l'industria chimica, è a teoria di u puntu d'inflessione si sparghje in modu salvaticu.
In i primi deci ghjorni di nuvembre, cù ogni tipu di boni nutizie in casa è in l'esteru, u mercatu paria esse ushering in a turnaround, è diverse teorii di i punti d'inflessione eranu rampanti.
In u paese, i "novu 20" pulitiche di prevenzione di l'epidemie sò stati implementati nantu à u Doppiu 11, cù duie riduzioni per e sette cunnessione sicrete cumplete è esenzione per a seconda cunnessione sicreta, in modu di prevene è cuntrullà accuratamente o predichendu a pussibilità di rilassazione graduale in u paese. futuru.
Internaziunale: dopu chì i Stati Uniti anu risuscitatu i tassi d'interessu da 75 punti di basa in una fila à principiu di nuvembre, u signale di culomba hè stata liberata dopu, chì pò rallentà u ritmu di l'aumentu di i tassi d'interessu.U cunflittu trà a Russia è l'Ucraina hà dimustratu segni di calà.U Summit G20 hà datu risultati fruttuosi.
Per un tempu, u mercatu chimicu dimustrava segni di crescita: u 10 di nuvembre (ghjovi), ancu s'è a tendenza di u locu chimicu domesticu cuntinuò à esse debule, l'apertura di futuri chimichi domestici l'11 di nuvembre (venneri) era principarmenti.U 14 di nuvembre (luni), u performance di u spot chimicu era relativamente forte.Ancu s'è a tendenza di u 15 di nuvembre era relativamente ligera cumparatu cù quella di u 14 di nuvembre, i futuri chimichi di u 14 è u 15 di nuvembre eranu principarmenti.à a mità di nuvembre, l'indici chimichi dimustrava segni di crescita sottu a tendenza discendente di largu fluttuazioni in u petroliu crudu internaziunale WTI.
L'epidemie hà rimbursatu, a Riserva Federale hà risuscitatu i tassi d'interessu, è u mercatu chimicu debilitatu
Domesticu: A situazione epidemica hà rimbursatu seriamente, è a pulitica internaziunale di prevenzione epidemica "Zhuang" chì hà lanciatu u primu colpu hè stata "invertita" sette ghjorni dopu a so implementazione.A diffusione di l'epidemie hà acceleratu in alcune parti di u paese, facendu a prevenzione è u cuntrollu più difficili.Affettatu da l'epidemie, a dumanda debbule hè resuscitata in alcune zone.
Aspettu internaziunale: I minuti di a riunione di a pulitica monetaria di a Riserva Federale in u Novembre hà dimustratu chì era quasi sicuru chì u ritmu di l'aumentu di u tassu d'interessu rallentarà in dicembre, ma l'aspettazione di un incrementu di u tassu d'interessu di 50 punti di basa ferma.In quantu à u petroliu crudu internaziunale, chì hè a basa di a massa chimica, dopu à a tendenza di "deep V" u luni, i prezzi di u petroliu internu è esternu dimustravanu una tendenza di rebound overshoot.L'industria crede chì u prezzu di l'oliu hè sempre in una larga gamma di fluttuazioni, è grandi fluttuazioni seranu sempre normali.Attualmente, u settore chimicu hè debule per via di u trascinamentu di a dumanda, cusì l'impattu di i fluttuazioni di u petroliu crudu in u settore chimicu hè limitatu.
In a quarta settimana di nuvembre, u mercatu spot chimicu cuntinuava à debilitatu.
U 21 di nuvembre, u mercatu spot domesticu chjusu.Sicondu i 129 chimichi monitorati da Jinlianchuang, 12 varietà s'arrizzò, 76 variità sò stati stabile, è variità 41 cadunu, cù una crescita di 9,30% è una diminuzione di 31,78%.
U 22 di nuvembre, u mercatu spot domesticu chjusu.Sicondu i 129 chimichi monitorati da Jinlianchuang, 11 varietà s'arrizzò, 76 variità fermanu stabile, è variità 42 cadunu, cù una crescita di 8,53% è una diminuzione di 32,56%.
U 23 di nuvembre, u mercatu spot domesticu chjusu.Sicondu i 129 chimichi monitorati da Jinlianchuang, 17 varietà s'arrizzò, 75 variità fermanu stabile, è variità 37 cadunu, cù una crescita di 13,18% è una diminuzione di 28,68%.
U mercatu di futuri chimichi domestici hà mantinutu un rendiment mista.A dumanda debule pò duminà u mercatu di seguitu.Sutta questa influenza, u mercatu chimicu pò finisce debule in dicembre.In ogni casu, a valutazione iniziale di certi sustanzi chimichi hè relativamente bassu, cù una forte resilienza.

 


Tempu di Postu: 25-Nov-2022