L'acetate di vinile (VAc), cunnisciutu ancu com'è acetate di vinile o acetate di vinile, hè un liquidu incolore è trasparente à a temperatura è a pressione di l'ambienti.Cum'è una di e materie prime organiche industriali più usate in u mondu, VAc pò pruduce resina d'acetate di polivinile (PVAc), alcool polivinilico (PVA), poliacrilonitrile (PAN) è altri derivati ​​per a so propria polimerizazione o copolimerizazione cù altri monomeri.Sti derivati ​​sò largamente usati in a custruzzione, tessili, machini, farmaceutica è acondicionatori di terra.

 

Analisi generale di a catena di l'industria di l'acetate di vinile

U upstream di a catena di l'industria di l'acetate di vinile hè cumpostu principarmenti di materie prime cum'è l'acetilene, l'acidu acìticu, l'etilene è l'idrogenu, etc. I metudi di preparazione principali sò spartuti in dui tipi: unu hè u metudu di etilene di petroliu, chì hè fattu di etilene. l'acidu acìticu è l'idrogenu, è hè affettatu da a fluttuazione di i prezzi di u petroliu crudu.Unu hè a preparazione di acetylene da gas naturale o carbure di calcium, è tandu è sintesi àcitu acìticu di acetate vinyl, gas naturale pocu più altu costu cà carbure di calcium.Downstream hè principarmenti a preparazione di alcolu polyvinyl, lattice biancu (emulsione polyvinyl acetate), VAE, EVA è PAN, etc., di quale l'alcohol polyvinyl hè a dumanda principale.

1 、 materie prime upstream di acetate di vinile

L'acidu acìticu hè a materia prima chjave upstream di VAE, è u so cunsumu hà una forte correlazione cù VAE.Dati mostra chì dapoi u 2010, u cunsumu apparenti di China àcitu acìticu cum'è un sanu hè a tendenza crescente, solu in 2015 da u boom di l'industria downward è i cambiamenti di dumanda downstream sò calati, 2020 righjuntu 7,2 miliuna di tunnillati, un aumentu di 3,6% paragunatu cù 2019. Cù l'acetate di vinile downstream è altri prudutti di a capacità di a struttura cambianu, u tassu d'utilizazione hè aumentatu, l'industria di l'acidu acìticu cum'è un sanu hà da cuntinuà à cresce.

In quantu à l'applicazioni downstream, u 25,6% di l'acidu acìticu hè utilizatu per pruduce PTA (acidu tereftalicu purificatu), u 19,4% di l'acidu acìticu hè utilizatu per pruduce l'acetate di vinile, è u 18,1% di l'acidu acìticu hè utilizatu per pruduce l'acetate di etile.Nta l'ultimi anni, u mudellu di l'industria di i derivati ​​di l'acidu acìticu hè statu relativamente stabile.L'acetate di vinile hè utilizzatu cum'è una di e parti più impurtanti di l'applicazione downstream di l'acidu acìticu.

2. Struttura downstream di l'acetate di vinile

L'acetate di vinile hè principarmenti utilizatu per pruduce l'alcool polivininicu è EVA, etc. L'acetate di vinile (Vac), un estere simplice di l'acidu saturatu è l'alcolu insaturatu, pò esse polimerizatu da ellu stessu o cù altri monomeri per pruduce polimeri cum'è l'alcool polivinilico (PVA). etilene vinyl acetate - copolimeru di etilene (EVA), etc. U polimeru resultanti pò esse usatu cum'è adesivi, agenti di sizing di carta o di tissuti, vernici, inchiostri, trasfurmazioni di pelle, emulsionanti, filmi solubili in acqua, è acondicionatori di terra in a chimica, tessili It hà una larga gamma di applicazioni in i campi chimichi, tessili, industria ligera, fabbricazione di carta, custruzzione è automobile.I dati mostranu chì u 65% di l'acetate di vinile hè utilizatu per pruduce l'alcoolu di polivinile è u 12% di l'acetate di vinile hè utilizatu per pruduce l'acetate di polivinile.

 

Analisi di a situazione attuale di u mercatu di l'acetate di vinile

1 、 Capacità di pruduzzione di acetate di vinile è tassu di start-up

Più di 60% di a capacità di pruduzzione di l'acetate di vinile di u mondu hè cuncentrata in a regione Asiatica, mentre chì a capacità di produzzione di l'acetate di vinile di a Cina conta circa 40% di a capacità di produzzione tutale di u mondu è hè u più grande paese produttrice di acetate di vinile in u mondu.In cunfrontu cù u metudu di l'acetilene, u metudu di l'etilene hè più ecunomicu è ecologicu, cù una purezza di u produttu più altu.Siccomu a putenza energetica di l'industria chimica di a Cina si basa principarmenti in u carbone, a produzzione di l'acetate di vinile hè principalmente basatu annantu à u metudu di l'acetilene, è i prudutti sò relativamente bassu.A capacità di pruduzzione domestica di acetate di vinile hà sviluppatu significativamente durante u 2013-2016, mentre chì restava invariata durante u 2016-2018.2019 L'industria di l'acetate di vinile di a Cina presenta una situazione di sovracapacità strutturale, cù capacità eccessiva in unità di prucessu di acetilene di carburu di calciu è alta concentrazione di l'industria.2020, a capacità di pruduzzione di acetate di vinile di a Cina di 2,65 milioni di tunnellate / annu, piatta annu à annu.

2 、 cunsumu di acetate di vinile

In quantu à u cunsumu, l'acetate di vinile di a Cina in tuttu mostra una tendenza fluttuante in crescita, è u mercatu di l'acetate di vinile in Cina hè statu in espansione constantemente per via di a crescita di a dumanda di EVA downstream, etc. , u cunsumu di acetate di vinile di China da fattori cum'è l'aumentu di i prezzi di l'acidu acìticu, u cunsumu hè calatu, dapoi u 2013, a dumanda di u mercatu di l'acetate di vinile di China hè cresciuta rapidamente, u cunsumu hè cresciutu annu per annu, da 2020 bassu hà righjuntu 1,95 milioni di tunnellate, un aumentu. di 4,8% paragunatu cù 2019.

3、U prezzu mediu di u mercatu di l'acetate di vinile

Da a perspettiva di i prezzi di u mercatu di l'acetate di vinile, affettati da a capacità eccessiva, i prezzi di l'industria sò stati relativamente stabili in 2009-2020.2014 da cuntrazzioni di furnizzioni d'oltremare, i prezzi di i prudutti di l'industria anu aumentatu più significativamente, l'imprese domestiche attivamente espansione a produzzione, risultatu in una surcapacità seria.I prezzi di l'acetate di vinile anu cascatu significativamente in 2015 è 2016, è in 2017, affettatu da e pulitiche di prutezzione di l'ambiente, i prezzi di i prudutti di l'industria anu aumentatu bruscamente.2019, per via di un fornimentu sufficiente in u mercatu di l'acidu aceticu upstream è di a dumanda di rallentamentu in l'industria di a custruzzione downstream, i prezzi di i prudutti di l'industria sò cascati drasticamente, è in u 2020, affettatu da l'epidemie, u prezzu mediu di i prudutti hè cascatu ancu di più, è da lugliu 2021, i prezzi in u mercatu orientali righjuntu più di 12 000 L'aumentu di u prezzu hè enormu, chì hè principalmente per l'impattu di e nutizie pusitive di i prezzi di u petroliu crudu upstream è l'offerta generale di u mercatu bassu causata da certi arresti o ritardi di fabbrica.

 

Panoramica di e cumpagnie di l'acetato di etile

Acetate d'etile L'imprese cinesi di u segmentu di quattru piante di Sinopec anu una capacità di 1,22 milioni di tunnillati / annu, chì rapprisentanu u 43% di u paese, è u Gruppu Anhui Wanwei hà 750 000 tunnellate / annu, cuntendu 26,5%.U segmentu investitu straneru Nanjing Celanese 350.000 tunnellate / annu, cuntendu 12%, è u segmentu privatu Inner Mongolia Shuangxin è Ningxia Dadi totali 560.000 tunnellate / annu, cuntendu 20%.L'attuali pruduttori domestici di acetate di vinile sò principarmenti situati in u Nordu-Ovest, a Cina Orientale è u Sud-Ovest, cù a capacità di u Nordu-Ovest per 51,6%, u 20,8% in a Cina Orientale, u 6,4% in u 21,2% in u Sud-Ovest.

Analisi di e prospettive di l'acetate di vinile

1 、 EVA crescita di a dumanda in aval

EVA downstream di l'acetate di vinile pò esse usatu cum'è film di incapsulazione di cellule PV.Sicondu a nova reta di energia glubale, EVA da etilene è vinile acetate (VA) dui monomeri da reazzione copolymerization, a frazzioni di massa di VA in 5% -40%, per via di a so bona prestazione, u pruduttu hè largamente utilizatu in schiuma, funziunale. shed film, film di imballaggio, iniezione di i prudutti di soffiu, agenti di blending è adesivi, filu è cable, film d'incapsulazione di cellula fotovoltaica è adesivi hot melt, etc. 2020 per sussidi fotovoltaici in l'ultimu annu, parechji pruduttori domestici di moduli di testa anu annunziatu l'espansione di a produzzione. , È cù a diversificazione di a dimensione di u modulu fotovoltaicu, u tassu di penetrazione di u modulu di doppia facciata doppia vetru hà aumentatu significativamente, a dumanda di moduli fotovoltaici oltre a crescita prevista, stimulà a crescita di a dumanda EVA.Hè previstu chì 800 000 tunnellati di capacità EVA seranu messu in pruduzzione in 2021. Sicondu a stima, a crescita di 800 000 tunnellate di capacità di produzzione EVA guidà a crescita annuale di 144 000 tunnellate di dumanda di acetate di vinile, chì guidà a crescita annuale. di 103.700 tunnellate di dumanda à l'acidu acìticu.

2 、 acetate di vinile overcapacity, i prudutti high-end ancora bisognu à esse impurtati

A Cina hà una capacità eccessiva generale di l'acetate di vinile, è i prudutti high-end anu da esse impurtati.Attualmente, l'offerta di acetate di vinile in Cina supera a dumanda, cù una capacità eccessiva generale è una pruduzzione eccessiva chì si basa in u cunsumu d'esportazione.Dapoi l'espansione di a capacità di produzzione di acetate di vinile in 2014, l'esportazioni di l'acetate di vinile di a Cina anu aumentatu significativamente, è certi prudutti impurtati sò stati rimpiazzati da a capacità di produzzione domestica.Inoltre, l'espurtazioni di a Cina sò principalmente prudutti di fascia bassa, mentre chì l'impurtazioni sò principalmente prudutti d'alta gamma.Attualmente, a Cina hà sempre bisognu di s'appoghjanu nantu à l'impurtazioni per i prudutti d'acetate di vinile high-end, è l'industria di l'acetate di vinile hà sempre spaziu per u sviluppu in u mercatu di u produttu high-end.


Tempu di Postu: Feb-28-2022