U policarbonate (PC) hè una catena molekulari chì cuntene un gruppu di carbonate, secondu a struttura molekulari cù diversi gruppi ester, pò esse divisu in aliphatic, alicyclic, aromatic, di quale u valore più praticu di u gruppu aromaticu, è u più impurtante tippu bisphenol A. polycarbonate, u pesu muliculari mediu pisanti generale (Mw) in 20-100,000.

Picture PC formula strutturale

U policarbonate hà una bona forza, tenacità, trasparenza, resistenza à u caldu è à u friddu, trasfurmazioni faciule, ignifughi è altre prestazioni cumpleta, i principali appiicazioni downstream sò l'apparecchi elettronichi, a foglia è l'automobile, sti trè industrii cuntenenu circa 80% di u cunsumu di policarbonate, altri in. parti di machini industriali, CD-ROM, imballaggi, equipamentu d'uffiziu, assistenza medica è sanitaria, film, divertimentu è equipaggiu di prutezzione è parechji altri campi anu ancu ottinutu una larga gamma di applicazioni, diventendu unu di i cinque plastichi di l'ingegneria in a categuria di più rapida crescita.

In 2020, a capacità di produzzione di PC globale di circa 5,88 milioni di tunnellate, a capacità di produzzione di PC in Cina di 1,94 milioni di tunnellate / annu, a produzzione di circa 960 000 tunnellate, mentre chì u cunsumu apparente di policarbonate in Cina in 2020 hà righjuntu 2,34 milioni di tunnellate, ci hè una lacuna. di quasi 1,38 milioni di tunnillati, bisognu di impurtà da i paesi stranieri.L'immensa dumanda di u mercatu hà attrattu numerosi investimenti per aumentà a produzzione, hè stimatu chì ci sò parechji prughjetti di PC in custruzzione è pruposti in Cina à u stessu tempu, è a capacità di produzzione domestica supererà 3 milioni di tunnellate / annu in i prossimi trè anni. è l'industria di PC mostra una tendenza accelerata di trasferimentu in Cina.

Allora, chì sò i prucessi di produzzione di PC?Chì ghjè a storia di sviluppu di PC in casa è à l'esteru?Chì sò i principali produttori di PC in Cina?Dopu, facemu brevemente un pettine.

PC trè metudi di prucessu di pruduzzioni mainstream

U metudu di photogas di polycondensazione interfacciale, u metudu tradiziunale di scambiu di ester fusu è u metudu di scambiu di ester fusu non-photogas sò i trè prucessi principali di produzzione in l'industria PC.
Picture Picture
1. Metudu phosgene polycondensation Interfacial

Hè a reazione di u fosgenu in un solvente inerte è una soluzione acquosa d'idrossidu di sodiu di bisfenol A per pruduce policarbonate di pesu moleculare chjucu, è poi condensatu in policarbonate altamente moleculare.À un tempu, circa 90% di i prudutti di policarbonate industriale sò stati sintetizzati da stu metudu.

I vantaghji di u metudu di phosgene polycondensation interfacial PC sò altu pesu molekulari relative, chì ponu ghjunghje sin'à 1,5 ~ 2 * 105, è prudutti puri, boni proprietà ottiche, megliu resistenza à l'idrolisi, è trasfurmazioni faciule.U svantaghju hè chì u prucessu di polimerizazione richiede l'usu di fosgenu altamente tossicu è di solventi organici tossichi è volatili, cum'è u cloruru di metilenu, chì causanu una seria contaminazione ambientale.

U metudu di scambiu di l'estere di fusione, cunnisciutu ancu a polimerizazione ontogena, hè statu sviluppatu per a prima volta da Bayer, utilizendu bisfenol A fusu è carbonate difenil (Diphenyl Carbonate, DPC), à alta temperatura, vacuum altu, statu di presenza di catalizzatore per u scambiu di ester, pre-condensazione, condensazione. reazione.

Sicondu a materia prima usata in u prucessu DPC, pò esse divisu in u metudu tradiziunale di scambiu di ester fusu (cunnisciutu ancu cum'è metudu di photogas indirettu) è u metudu di scambiu di ester fusu non-photogas.

2. Metudu di scambiu di ester fusi tradiziunale

Hè divisu in 2 passi: (1) phosgene + phenol → DPC;(2) DPC + BPA → PC, chì hè un prucessu di fosgenu indirettu.

U prucessu hè cortu, senza solventi, è u costu di pruduzzione hè ligeramente più bassu di u metudu di fosgene di condensazione interfacial, ma u prucessu di produzzione di DPC usa sempre fosgenu, è u pruduttu DPC cuntene tracce di gruppi di cloroformiate, chì affettanu u pruduttu finali. qualità di PC, chì à un certu puntu limita a prumuzione di u prucessu.

3. Metudu di scambiu di ester fusu non-phosgene

Stu metudu hè divisu in 2 passi: (1) DMC + phenol → DPC;(2) DPC + BPA → PC, chì usa dimethyl carbonate DMC cum'è materia prima è fenol per sintetizà DPC.

U fenolu derivati ​​​​ottenutu da u scambiu di l'ester è a cundensazione pò esse riciclatu à a sintesi di u prucessu DPC, rializendu cusì a reutilizazione di materiale è una bona ecunumia;per via di l'alta purità di materie prime, u pruduttu ùn hà micca bisognu di seccu è lavatu, è a qualità di u produttu hè bona.U prucessu ùn usa phosgene, hè ecologicu, è hè una strada di prucessu verde.

Cù i requisiti naziunali per i trè rifiuti di l'imprese petrochimiche Cù l'aumentu di i requisiti naziunali nantu à a sicurità è a prutezzione di l'ambiente di l'imprese petrochimiche è a restrizione à l'usu di fosgenu, a tecnulugia di scambiu di ester fusu senza fosgenu rimpiazza gradualmente u metudu di policondensazione interfacciale in u futuru cum'è a direzzione di u sviluppu di a tecnulugia di produzzione di PC in u mondu.


Tempu di posta: 24-Jan-2022